رمضان المبارک ۱۴۴۱ھ / 2020ء

حافظ محمد طاہر
حافظ محمد طاہر
اگست 06, 2020 -
رمضان المبارک ۱۴۴۱ھ / 2020ء

ادارہ رحیمیہ علومِ قرآنیہ (ٹرسٹ) لاہور کے قیام کا مقصد قرآن حکیم کی تعلیمات اور نبی اکرمؐ کی تربیت سے صحابہ کرامؓ نے جو مثالی معاشرہ قائم کیا تھا، اُس کا تعارف اور اپنے معاشرے کے مسائل کے حل کے لیے قرآن حکیم آج ہماری کیا رہنمائی کرتا ہے، پر علمی، فکری اور تحقیقی بنیادوں پر کام کرنا ہے۔ قرآن حکیم کی تعلیمات اور نبی اکرمؐ کی تربیت سے صحابہ کرامؓ نے جو مثالی سماج قائم کیا، اُس کی اَخلاقی و روحانی توانائی کا نتیجہ تھا کہ ایک ہزار برس تک مسلم سماج سیاسی اور معاشی طور پر غالب رہا۔ پھر یہ ہوا کہ ہر شعبے کے بالادست طبقات کی علم و تحقیق کے میدان میں غفلت اور اَخلاقی و روحانی تربیت کے فقدان اور سیاسی بے شعوری کے سبب رسمیت کا شکار ہو کر مسلمان مغلوب ہو گئے۔ ان حالات میں سیاسی انتشار، مذہبی فرقہ واریت اور سطحی روحانیت کے نتائج کو محسوس کرتے ہوئے امام شاہ ولی اللہ دہلویؒ نے قرآنی تعلیمات کی روشنی میں شریعت، طریقت اور اجتماعیات میں مجددانہ کام کیا۔ ہر شعبۂ دین و سیاست و معیشت میں خرابیوں کا تحلیل و تجزیہ کرتے ہوئے گروہی اور فرقہ وارانہ سطح سے بلند ہوکر قرآن و سنت اور تاریخِ انسانی کی روشنی میں نئے دور کے لیے سماج کی تشکیلِ جدید کے اصول وضع کیے۔ آپؒ کے پیشِ نظر کل انسانیت اور بالخصوص ملتِ حنیفی ابراہیمی کا کینوس تھا، جس کی رہنمائی پیغمبرِ آخر الزمان حضرت محمد مصطفی ﷺ اور آپؐ کی تیار کردہ جماعتِ صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین کے اُسوۂ حسنہ سے ملتی ہے۔ 
رمضان المبارک ۱۴۴۱ھ میں ادارہ رحیمیہ میں موجودہ ملکی صورتِ حال کی بنا پر لاک ڈاؤن اور دیگر مشکلات کی بنا پر عملاً متوسلین خانقاہِ عالیہ رحیمیہ رائے پور کی شرکت ممکن نہ تھی۔ اس موقع پر خانقاہِ رائے پور اپنی متحرک اور تخلیقی سوچ کی بنا پر جدید ذرائع کو بروئے کار لائی۔ چناںچہ موجودہ مسند نشین (پنجم) خانقاہِ عالیہ رحیمیہ رائے پور حضرت اقدس مولانا مفتی شاہ عبدالخالق آزاد رائے پوری مدظلہٗ (جانشین حضرت اقدس مولانا شاہ سعیداحمد رائے پوریؒ) نے تیس ’’خطباتِ تربیت‘‘ دیے۔ اسی طرح ولی اللّٰہی اُسلوبِ تفسیر، حضرت شیخ الہند مولانامحمودحسنؒ کے تفسیری نکات اور امامِ انقلاب مولانا عبیداللہ سندھیؒ کے طرز پر حضرت اقدس مولانا شاہ سعیداحمد رائے پوریؒ کے اجل خلیفہ پروفیسر ڈاکٹر مفتی سعیدالرحمن مدظلہٗ روزانہ تراویح میں پڑھے جانے ولے پارے کے تفسیری مضامین کا خلاصہ بیان کرتے رہے۔ یہ ’خلاصۂ تفسیر‘ اور ’خطباتِ تربیت‘ پورے ماہِ رمضان روزانہ کی بنیاد پر ادارہ کی آفیشل ویب سائٹ www.rahimia.org، یوٹیوب چینل "Rahimia Institute of Quranic Sciences" اور فیس بک پیج "Rahimia Institute of Quranic Sciences-Official" پر آن لائن نشر ہوتے رہے ہیں، جس سے خانقاہِ عالیہ رحیمیہ رائے پور سے منسلک احباب اندرونِ ملک اور بیرونِ ملک سے مستفید ہوتے رہے۔ 
۲۸؍ رمضان / 22؍ مئی کو ادارہ کی جدید خطوط پر استوار ویب سائٹ کا افتتاح حضرت اقدس مفتی شاہ عبدالخالق آزاد رائے پوری، ڈاکٹر مفتی سعیدالرحمن اور مولانا مفتی محمدمختار حسن مدظلہم نے اپنے دست ِمبارک سے فرمایا۔ 
 

ٹیگز
کوئی ٹیگ نہیں